O weganizmie i książkach - spotkanie autorskie

by - 15:10

 

Nie tak dawno omawiałyśmy ksiażkę Wegan Nerd. Moja roślinna kuchnia. Spodobała nam się tak bardzo, że od razu zechciałyśmy poznać osobiście jej autorkę. Kilka telefonów, spotkań  i TADAM jest wydarzenie! Pozostaje nam tylko zaprosić Was wszystkich i czekać z niecierpliwością.




Alicja Rokicka - blogerka, autorka książki, weganka. Na dietę wegańską przeszła w wieku 13 lat. Nagrodzona tytułem Kulinarnego Bloga Roku w kategorii "kulinarne" za rok 2014. W 2015 r. Wegan Nerd został uznany za Kulinarny Blog Roku wg Poland 100 Best Restaurants.

Dlaczego Alicja przeszła na dietę wegańską?


"Nie tylko dlatego, że chciałam udowodnić sobie i rodzinie, że najnormalniej w świecie to nie jest dla mnie problem, ale na 100% byłam pewna czego chcę, że za żadne skarby i przekupstwa nie zmienię decyzji i wartości, które zaczęły we mnie rozkwitać."


Zachęcamy, żeby dołączyć do wydarzenia na Facebooku, na którym znajdziecie aktualne informacje:  
https://www.facebook.com/events/441491729524390/









You May Also Like

0 KOMENTARZY

Fajnie Cię widzieć! Będzie jeszcze fajniej, jeśli trochę podyskutujemy. Dlatego zostaw po sobie komentarz, będzie mi bardzo MIŁO!! Odpowiem w przerwie między jedną książką, a drugą :)

WPADNIJ NA MÓJ INSTAGRAM

>